Followers

Wednesday, March 9, 2011

feelings today 01

Ape nk tulis nih.. hmm, xde pape nk tulis lew...grrr~ brainstorm, brainstorm.. hehehe..

Oh yeah, right now, I have 2 songs that is currently stuck in ma head. That is Soulmate by Natasha Bedingfield &Standing at the Edge of the Earth by Blessed Union of Souls. This 2 songs currently repeating inside my head.. hahaha.. why?.. because of the lyrics, that's why.. Sebenarnye, bukan 2 lagu ni jek yg bnyk kaitan dgn situasi sy skarng nih, banyak lagi sbenarnye. Tak kire r lagu tu omputeh ke, chine ke, jepon ke, korea ke, ade jek yg sy boleh relate.. tp tu lah, mamat tu bukannye die ade ms nk tgk smue tu.. tension jek.. >< .. skung nih, entah lew, sy pon dh x tau nk buat apew dh :( .. putus ase, xleh plak, sbb mcm buat keje separuh jln.. bak kate dlm lirik lagu Blessed Union of Souls, " I'll be standing at the edge of the earth hoping for someday, waiting for someday, believing in someday, praying for someday, I'll be.... Longing for someday, clinging to someday, cherishing someday, I'll be.... Thinking of someday, dreaming of someday , wishing for someday, I'll be.... Living for someday, counting on someday, knowing that one day....I will see you ".. Ha~! Itulah yg sy rasekan skarang nih.. betapenye sy percaye kt die. Sy pon x tau cm maner sy boleh jd camnih. Hahahahaha!!!! I don't want to lose hope in him. I felt like there is something more for us that the both of us have not yet discover. Mcm criter mati sparuh jln, camtu r rasenyew, kisah cinta saye nih. Rse cam incomplete. Selalunye kn, sy dh bosan kalo perkare camnih berlaku kt saye time skolah or time blaja dulu. Entah kenape, boleh plak sy thn dgn die nih, hahahaha!!! Sy pon x caye sy boleh jadi sabar camnih ngan sikap die. Kalo nk ikutkan, xde bende pon die buat kt saye. Xde bende yg bg sy sakit hati smpai benci kn die. xde pon. hahahaha!!! Pendekkan cerite, kitorg tak lah sangat into the relationship. Olok² jek, sbb itupun, sy nk utare kn cdgn tu sbb org dok asyik ckp² nden, sy pon rs camtuh bile ngan die. Ktorg x officially couple tp berlagak mcm couple btol. Ape lg, tanye lah kn, die pon, ntah, tetibe jek ikut cdgn kite.. kite pon ape lagi, suke tak terkate la.. finally dh dpt die jadi milik kite..well, belum lg la, i mean, one step from becoming mine.. tapi tu lah, ape yg ade dlm pale otak die pon sy x tau.. ktorg timbul topic tu pon nth camne blh timbul..last² sy jugak yg kate, kite jd kwn dulu lah, tgk sejuauh mane dulu.. kalo ade, adelah, kalo xde, xde..*sigh* entah ape nk jadi lah ngan criter sy & die nih.. sbb, sy mmg nk tahu sngt² ape dlm fikiran die.. salah kew? kadang² tu, bile die buat prangai camnih, buat sy fikir 2 kali tau. Betul ke pilihan saye nih? Sye x rugi ke nanti? Kenape die buat camni? Kalau ade yg die x puas hati kat saye, ckp jeklah.. kalau ade yg tersirat dlm hati tu, luah kan lah.. rs mcm disisihkn pon ye gak. Yelah, kate kawan..camnih ke kawan? x phm la org camnih.. ke die sememangnyew x pernah lihat sy sbg seorg kawan? mungkin tak langsung.. mungkin die layan saye pon sbb mak saye.. *sigh* Tapi, saya tak kisah^^ Biarpun nanti saya akan terluka akhirnya, saya tak kisah^^ I don't hold grudges to people.. As long as you didn't do serious crime to me, that's OK.. I'll be fine, as long as I know what I should know.. Right now, I'm still searching for the answers. I'm waiting to see what were the answers are.. If it turn out not the way I expected it to be, I hope he remembers this... I just want you to know that knowing you was and always will be one of the perfect memories I have^^ My feelings for you is true and nothing can compare to that..As much as I don't want to lose you, I had to.. No, we were just not meant to be. It's too bad because, I won't find anyone like you. You're my One in a Million. Thank you for always being there with me when I'm there.. Thank you^^ If it turns out good, I wanted to say, "Terima kasih sebab menunggu"^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...